Dildoparty.

Igår gick jag och la mig redan klockan 22.00 så vid 6 imorse vaknade jag första gången men halvsov
fram till kvart i 7 då Vilda  vaknade.
Vi har gosat kramats och pussats ochvilda har som vanligt gått runt bordet:P
Började tvätta vid 8 så andra maskinen är inne nu.
Skönt och bara ha 2 maskiner tvätt idag och skönt att få det rent.
Snuddie sover lite nu.

Lite senare ska vi ut på promenix med mamma/mormor.
Imorse när vi vaknade så fanns det inte ett moln på himlen men dom
börjar komma nu:(

Jag längtar faktiskt till på lördag.
Det blir förfest med dildoparty och sen utgång:)
Ska göra en riktigt storstädning med på lördag förmidda när
mamma har hämtat Vilda.
Nej nu har ja inte mer och skriva så hörs sen:P
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0