Dunder söt.

Idag vaknade jag halv nio och då sov Vilda fortfarande.
Så jag gick upp och gjorde frukost och satte mig lite vid datan.
Kvart över nio vaknade Vilda:)
Vet inte om det va för att hon va riktigt trött eller om den nya vällingen kanske håller henne mätt bättre?

Igår på kalaset va det trevligt och Snuttan charmar alla som vanligt.
Åt som en häst gjorde hon med så hon tyckte minsan maten va god:) hihi
Nu leker hon för fullt på golvet och snackar på sitt lilla språk.

igår började det toksnöa men som tur va så har det regnat så snön är borta
och nu hoppas jag det går mot vår.
Påtal om vår och sommar så fick Vilda en dunder söt klänning av min moster.
Hon kommer va så söt i den:)

kram sålänge:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0