För lite...

För lite sömn är det Vilda får på dagarna.
Som idag har hon bara sovit 1 timme sen halv 8 imorse´.
Men envis som synden är hon och totalvägrar att sova.
Men det är väll ngn period hon är inne i.

Min jacka kom inte idag så den kommer väll imorn.
Vilda somnade vid 7 dyng trött va hon men får se om hon sover för natten eller vaknar sen.
Imorn när vi går upp ska ja plocka undan här hemma innan barnvakten kommer.
Helg igen imorn.
Tiden springer iväg.
Och jag älskar verkligen vädret man blir på så mkt bättre humör och mår bättre.
Mitt nästa projekt blir att sluta röka.
Känner att det verkligen är på tiden.
Jag inbillar mig för fan det ena efter det andra.

Så just nu försöker jag ladda om och tänka annorlunda för att snart göra en förändring.
Nej nu ska ja kolla på tv.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0