Gallskrek

Shiiit.
Efter maten så kom min mormor hit en sväng sen skulle
hon ut på promenix och tog med sig Vilda men dom va tbx
efter 15 minuter.
Vilda skrek och va gnälling men när hon såg mig va hon tyst.

Ja visste att hon va trött så ja trodde hon skulle somna i vagnen men ikke.
Proovade och lägga henne men hon bara gallskrek.
Hon hade väll en skrikperiod för nu sitter hon på golvet och leker.

Annars händer det nog inte så möd idag.
Vilda ska badas iaf och här ska plockas undan.
Sen ska jag kolla vad där finns för jobb med.
Vill nog börja jobba lite till sommaren men vi får se.
Hade vatt gött med lite extra cash.

Nej nu ska jag leka lide med snuttan.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0