Grattis

Igår 18.12 så fick Vilda en liten kusin.
Blev ett litet gossebarn:)
Så roligt.
Bara jag tänker på förlossning och att få barn så fylls jag av ett lyckorus och det pirrar i hela kroppen.
Hade jag velat ha många barn så hade jag nog fött dom på löpande band.
Fan det bästa jag gjort.Föda barn!
Längtar till vi ska upp till Vildas farmor och farfar så jag
får hålla liten bebis.
Min tös är ju ingen bebis längre hon börjar ju bli STOR flicka:)

Vi har nästan precis käkat och sen la jag vilda och jag
kan säga att hon somnade direkt.
Hoppas hon sover ngn timme till så orkar va uppe sen till ikväll.
Ösregnar ute så man känner ju inte direkt för att gå ut, så det va tur
att vi va borta i affärn och handlade innan:)
kram sålänge;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0