Halv 6

Jag älskar och få kommentarer men glöm inte skriva din bloggadress eller namn så
man har ett hum om vem det är.
Ngn skrev en kommentar halv 6 men den är anonym så säg gärna vem du är:)
Va uppe på sjukhuset hos mammas vän och det va trevligt.
Mkr skratt och gos med Vilda så klart:)

Där va en senil snubbe som körde runt i sin rullstol och körde in på andras rum
och drog av dom täcket.
Snacka om att jag skrattade:) haha.

Sitter och kollar lite på Robinson.
Finns inte mkt på tv idag tkr jag.
Vilda ligger och sover sen 1 timme tbx.
Skönt att hon inte va gnällig ikväll utan mest glad och busig.
Men tror hon har en förkylning + en tand som ligger och trycker.
Min älskade lille plutta.
Nej lite mer fanta och sen glo på tv.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0