Indian:)

Shiit va seg den ena tvättmaskinen är.
En maskin tar nog 1½- 2 timmar.
Ska gå ner om en stund igen så allt blir torrt.

Lagt Vilda så hon kan sova midda men verkar inte som hon vill det.
Ligger i sin säng och låter som en Indian. haha.
Jag har precis rört ihop en kakdeg så den står i kylen nu och det kommer
bli härliga dumlekakor:)
Tänkte jag ska ta med dom till mamma imorn då vi ska dit på midda.

Ska ta och ringa Vildas farmor och farfar med under dagen hade
jag tänkt.
Så får dom snacka lite med Vilda med för Vilda älskar och snacka i telefon:) haha.
Nej nu ska ja plocka undan i mitt uppställda hem haha sen får ja väll plocka
upp lillindianen:)
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0