Ja hon va lika mamma:)

Vilda har varit lite orolig ikväll men nu ligger hon och sover.
Jag har snackat i tele med Becka och vi längtar som
tokar tills imorn.
Ska bli riktigt skoj.
Ska hinna köpa hårfärg imorn med för det som va rött i mitt hår har blivit
morotsfärgat.
Så nu får allt bli svart igen:)

När man sitter med vilda på golvet och hon står och håller i en så
har hon börjat släppa så hon tränar upp balansen.
Duktig och hon vinkar så fort man säger hej och klappar händerna hela tiden.
Bara man säger klappa så börjar hon och säger man jaa va duktig du är så klappar hon med:)
Så duktig min tös.
Mamma har hon sagt hela dan med.
Hon är det finaste som finns♥
Va så kul innan när vi va i affärn så va det en äldre dam som sa: Ja hon va lika mamma ser jag:)
Så roligt och höra.
När hon va nyfödd va hon ju lite mer lik sin pappa.

Jag ska snart slänga mig i sängen.
Vet ju inte när vilda vill upp imorn.
Men om jag är för trött imorn så får jag sova en sväng efter jag städat.
Hoppas ni har haft en fin fredag.
Tkr dock att ni har blivit skitkassa på att kommentera!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0