Jobbig natt.

Jag skulle behöva sova ett dygn för att bli återställd och komma till rätta känns det som.
Vilda vaknade först halv 1 och sen halv 3 och då tog jag över henne i min säng
men hon låg vaken 1timme och då gick jag upp och gjorde
välling.
Hon somnade om runt halv4 och vaknade 7.
Men då i natt så va hon varm så jag tog tempen och hon hade 38,3 så fick bli alvedon.
Nu ligger hon och sover igen jag som skulle hålla henne vaken
tills min vän kommer och ska passa henne.

Men men hon får gå ut och gå en runda med henne sen:)
När mamma och min bror kommer sen vid halv 11 ska jag in i duschen och göra
vid mig för begravningen.

Ikväll vet jag inte vad som händer får la se.
Ni får ha en bra fredag så hörs vi.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0