Miljoner.

Idag är det lördag och idag ska jag vinna nga miljoner.
kan ju hoppas iaf.haha.¨
Jag, mamma och Vilda ska upp till mammas kompis på sjukhuset idag hon är ju i krstd nu.
Igår kväll fick jag och mamma oss nga goa skratt.
Vilda hon va så rolig så vi garvade tills vi nästan började böla.
Skickade en liten video snutt till hennes farmor och farfar med och det va
nog uppskattat.

Idag är det inte så soligt ute och jag är fortfarande trött.
Vilda skrek i 1½-2 timmar i gårkväll så halv tolv tror jag klockan va när hon somnade och när tror ni hon vaknade??
Jo klockan 7! Trodde ja skulle svimma.
Vilda sitter här brevid mig och leker med min mobil.
Hon ska snart sova ögonlocken hänger på henne.
Men hon är ju envis som synden.

Nej nu ska ja se om ja hittar ngn film att glo på.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0