sådär.

Då va bloggen låst.
Känns redan mkt bättre även om jag tappar en del läsare.
Annars då?
Jag känner mig rätt utmattad.
Vilda skrek i en 45minuter innan idag och jag trodde jag skulle bli tokig.
Jag började böla för jag visste inte vad som va fel och inget hjälpte.
Men sen blev hon lugn och glad och jag satt på golvet från 5-7 ikväll.
Kan tala om att jag va öm i röven:P

Min skinjacka komma inte idag så den kommer nog imorn:)
Och imorn blir det hål i öronen på vilda men mamma får följa med och hålla henne
så tröstar jag henne om hon blir ledsen.
Lite nervös är jag men tror det kommer bli bra.
Nej nu ska ja skriva ett mail till min mammas moster i usa för hon ville ha min adress och skicka ngt till vilda.
Så söt är hon som tänker på mig och vilda:)
skriver säkert senare:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0