Söndag.

Det har inte hänt möd idag.
Tagis mig ett bad och käkat pizza.
Och såklart kollat på 5:an på alla bra program:)
Vilda börjar komma tbx till sitta rätta jag igen.
Hon har vatt riktigt glad idag och skrattat och busat massor:)
Bet mig i läppen gjorde hon med:P haha
Nu ligger jag och kollar på Beck och
ska kolla ett par saker på nätet.

Imorn ska jag in till stan och se om jag hittar ngt och ha på mig
till nästa helg då jag ska festa.
Samtidigt som jag känner att jag kanske ska skippa det så vill jag samtidigt
ut och bara ha roligt.
Jag vet ju om att Vilda har det bra och man måste göra lite för sig själv med.
Så ut ska jag och dansa järnet.
Nej nu tbx till tv:n, hörs imorn.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0