Tbx.

Sådär nu är jag tbx.
Efter förra inlägget va Vilda lite gnällig så jag tog av henna kläderna och ställde henne
vid bordet och jag satte mig på golvet.
Hon gick runt bordet och "snackade" och tog fjärkontrollen och hade kul.
Sen stod hon vid mig och jag höll henne i händerna och det älskar hon:)
Hon stog själv i 5sekunder:) sen slängde hon sig mot mig.
Hon är underbar när hon är på det humöret:)

Fast jag kan tycka att hon är jobbig och riktigt gnällig ibland så
väger alla mysiga stunder över det:)
Är man 2 så förstår man nog inte hur det är att vara själv.
Men det är bara att gå efter barnets rytm.
Känner att jag bara skulle vilja sova ut ordentligt och rå om mig själv lite.
Ladda om batterierna om man säger så.
Men det kommer:)

Slänger in en bild på min sis:)

Och såklart en på min älskade snuddie

Nu ska jag bara slappa i soffan.
kram

Kommentarer
Postat av: frida

2009-03-17 @ 20:53:52
Postat av: Anonym

snygga bilder :) gjorda av mig dåvva ;) hihi <33

2009-03-17 @ 20:54:30
Postat av: Elinor

Jag har vart själv, så jag förstår dig.. Man får klara upp de även fast man ibland skulle vilja försvinna o va för sig själv en stund. MEN ibland kan de vara jobbigt att vara två också, speciellt om man ändå får ta hand om de mesta själv och pappan inte gör så mycke. Då blir de två att ta hand om...... Är det så, DÅ är det faktsikt både skönare och bättre (för mamman) att vara själv med sin guldklimp! Det som kan vara jobbigt tyckte jag var att jag inte hade nån som kunde glädjas lika mycke som jag om ett litet framsteg gjorde, föräldrarna e ju dom som blir mest glada över de små framstegen...

2009-03-18 @ 07:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0