Toppar och Dalar.

Det va ett tag sen man skrev.
Men har inte haft ngt direkt och skriva om så då har ja struntat i det.
Denna onsdagen har väll vatt rätt lugn vatt ute och gått en runda
annars har vi mest myst.
Vilda vill inte sitta ner längre utan hon ska stå upp eller ska man gå med henne.
Älskar henne så det gör ont i mig♥

Precis stått och bakat kanelbullar:)
hade dock inget pärlsocker så fick bli utan men dom blev goda.
Imorn kommer mamma hem och då ska vi handla och sen på kvällen blir det kalas:)

Jag tycker allt går för fort och tiden bara springer iväg och jag hänger inte med alls.
Snart sommar för tusan.

Känns som jag har en miljon tankar och känslor som bara snurrar runt i kroppen.
Igår började jag böla som en tok när jag såg en fin liten filmsnutt.
Men man har ju sina toppar och dalar.

Nej nu tbx till tvn.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0