Tankar.

Sitter här och tänker på hur allt man har gjort och vatt med om har format en till den man är.
Allt har en mening och jag är glad att jag har gått igenom det jag har för
det har gjort mig till den person jag är idag.
Sen finns det säkert dom som ångrar vissa saker och det gör to.m jag men det
är inte mkt jag ångrar.
Sen Får man ju alltid stå till svars för det man gör.
Jag vet att jag kommer få frågor om vfr jag gjorde som jag gjorde med vissa saker
men jag har gjort och gör det som känns rätt för mig och för att skydda Vilda.

Jag är glad för saker jag gjort som att välja bort vissa personer från mitt och Vildas liv och
jag kommer stå för saker jag kommer göra framöver.

Så jag böhövde bara skriva av mig lite.
Det som jag är mest stolt över det är Vilda.
Hon är det vackraste som finns.

kram



Kommentarer
Postat av: marielle

Liknar sin mamma mer o mer sådan skönhet. Fan agge bagge så sött hon är...

2009-03-11 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0