var är jag?

Hej hopp.
Idag är det lördag och dagen ska spenderas med personer jag älskar:)
Vilda sover midda här brevid mig nu så hon är pigg och glad sen.
Vi är hemma hos mami nu och folk kommer vid 2tiden.

Måste säga att vilda är lika envis som mig.
Det är inte nådigt hur arg hon blir när det inte går som hon vill.
Hon är också en mammagris nu och hon ska inte sitta själv tex på golvet och leka det går bara en liten stund
sen ska hon upp i famnen eller ska man hålla henne i händerna så hon kan stå.
Hon är en liten fegis ibland med sen ibland tror hon att hon kan stå och gå själv och släpper ens händer.
Jag Älskar henne så obeskrivligt mkt♥

Nu ska ja in och sminka mig och fixa frillan lite.
ha en bra lörfdag allesammans.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0