Yes!

Jag bara älskar detta vädret.
Längtar som en tok tills det blir varmt och va underbart.
Mötet gick bra:)
Och jag hittade mig ett par byxor:) YES!
Vi kom hem från stan vid tolv och Vilda sov en stund och sen lagade vi lite mat.
Biffar potatis och sås:) Mumsfillibaba:)
Va precis iväg och kollade på skor men dom hade bara sommar skor
och jag tkr det är lite tidigt och köpa det.
Hade man gått i sandaler nu så hade man ju för tusan frösit ihjäl.

Vilda ligger och sover en stund.
Numera somnar hon ju vid 7 och vaknar vid 7.
Helt oki fast ibland hade det vatt skönt och sova lite längre.
Men nu när det är ljust så går det hyfsat lätt.
Ikväll ska jag sätta mig och söka lite jobb.
Hade vatt gött och ha ngt i sommar så man får in lite mer cash men vi får se.
Men min otur så hoppas ja inte för mkt:P
Skriver senare.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0