Älskar, hatar

Seg dag idag trodde klockan va mer.
Vilda sover en stund till nu efter matan, fick ju väcka henne innan 
när hon sov.
Så fort hon vaknar ska jag plocka undan här hemma och sen packa lite och dra hem till mamma.
Palla sitta hemma en fredag lixom.
Känner jag skulle behöva sova ut en hel natt för jag är trött i huet.
Har vatt så mkt på sistonde och har en del ilska och irritation som vägrar
släppa men det är ju inte så konstig med tanke på hur vissa människor är.

Till ngt annat: jag är sååå sugen på att gadda mig igen.
Va ju snart 1 år sen för tusan.
Så det fårnog bli nästa projekt:)
Älskar verkligen tatueringar och piercingar.

Vilda Matilda blir 11månader idag.
En månad kvar sen fyller hon den stora 1:an.
Det va då livet tog en rejäl vändning.
Blev ju till det bättre:) hihi

Nu ska ja vila lite:P
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0