Är jag nöjd.

Shiit sikken kväll igår.
Först när vilda skulle sova så bojkottade hon vällingen.
Sen när hon hade sovit ngn timme så vaknar hon vid 22.00 och gallskriker.
Antar att hon drömmde ngt så va bara att ta upp henne.
Självklart pinkade hon igenom blöjan på mig så va bara in och byta den
och hon skrek som jag vet inte vad när jag la henne ifrån mig.

Sen gick vi och la oss och då fick hon såklart sova hos mig:)
Vaknade upp på toppenhumör och nu ligger hon och sover en sväng.
Jag har precis duschat så ska få på mig lite kläder och när vilda
vaknar blir det gröt och påklädning för henne sen ska vi upp till stan.
Känner att jag bara vill ut och gå är så trött på att sitta inne och sega.
Sålänge regnet håller sigborta är jag nöjd.

Ha en trevlig dag så hörs vi sen;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0