Denna veckan ledigt.

Hej sockertoppar.
Vatt full rulle dom senaste dagarna så har inte blivit så mkt skrivande.
Helgen har varit bra och nu är det ny vecka med nya tag.
Pengarna rullar in på onsdag och det ska bli skönt så man kan börja handla hem lite.
Denna veckan ledig med sen börjar inskolning på dagis.
Har lite smått panik inför det att jag ska lämna henne.
Speciellt när man tänker på att jag har vatt själv med henne 24/7.

Men jag måste se det som att min flicka börjar bli stor och det är ett måste
så jag kan jobba hem pengar.
Men tills dess att jag får ett jobb så är det ju inte så många timmar hon ska va på dagis.

Annars är det fullans rulla på Vilda Matilda och hon är så söt när hon går.
Och jag är mäkta STOLT över min tös.
Jag är så lyckligt lottad som har fått en så Fin Dotter:)

Ohh just det i lördes så fick vilda 5 jätte söta klänningar och en tröja från sin gudmor.
Dom va dunder super duper fina och vilda blev så söt i dom.

Nu ska jag ta ett bloss innan lilltösen vaknar.
tack för dom söta kommentarerna:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0