Det bästa som finns!

Man märker verkligen vad vädret gör med människor.
Att ens humör faktiskt kan ändras med vädret.
Jag hoppas verkligen solen kommer tillbaks snart så man kan va ute hela dagarna.
Vilda sover middag och jag har plockat undan alla leksaker
som vilda hade slängt ut över hela golvet.

Igår kväll vaknade hon och vägrade somna om så vi gick och la oss tillsammans
halv elva och hon fick sova i min säng.
Efter lite klappande på hennes kind så somnade hon gott och
gav mig sovmorgon till tjugo i 8 och man blev väckt av att hon sa mamma och vov vov:)
Hon är det bästa som finns!

Imorn ska ja med tåget till malmö och va hårmodell, ska blir riktigt roligt.
Nej nu ska jag gå och slå in Vildas presenter innan hon vaknar.
Slänger in lite bilder senare.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0