Er hjälp tack:)

Jag har ingen aning om vad jag ska bjuda på för mat
när vilda fyller 1 så nu hoppas jag på lite hjälp från er.
Ska inte ta för lång tid att laga och inte bli allt för dyrt, och så ska det
ju såklart va GOTT:) haha

Anners sitter jag bara här och slappar.
Vilda slocknade lite i 7 men så går det när man är en gnällis som inte vill sova midda ordentligt.
Hoppas verkligen att det blir fint väder imorn och sen ska ja hinna med och lämna blod med.
Känns för tusan som om det snart är helg igen.

Fattar ni att det snart är 1! månad kvar till min lilla tös blir stor flicka?
Tänk att det redan gått snart ett år, så snabbt det har gått.
Nej nu har ja inte mer och skriva.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0