Glass och gunga.

Idag har vi fått lite gjort.
Mami följde med hit och vi stor städade hela lägenheten och rensade ut en massa skit
och jag putsade färdigt resten av fönsterna som inte blev putsade förra gången.
Sen blev det fika och sen njöt jag av tystnaden en stund när vilda sov.
När hon vaknade va det dags för midda och precis när vi hade ätit upp kom mormor och frågade
om vi ville med ut på promenix.
Upp till stan kom vi och där tog vi oss varsen glass och det gillade vilda:)
Sen gick vi till tivoliparken och vilda fick gunga och sen gick hon en massa
men slutade med att hon trillade med huet i marken.
Jag funderar på att köpa en hjälm till henne man blir ju helt orolig när dom slår det lilla huet.
Sen gick vi hem och då blev det ett bad för vilda sen välling och sängen.

Riktigt skönt väder va det  ute med:)
Idag ska jag bara ladda upp inför imorn då dagen kommer gå i 1
känns det som.
Tvättid måste jag med fixa i veckan.
Ha en fin söndag:)
Kram

Min Fina Skatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0