Hoppas man kan ha lite flyt.

Just nu sitter jag här med huvudvärk och är trött som en gnu.
Vilda vaknade halv3 i natt och somnade om efter välling och vaknade sen halv 8?
tror jag det va sen somnade vi om till 10 i 10.
men med en massa avbrott i sömnen och sen att man somnar om så blir man
inte direkt piggare.

Mötet i morse gick bra.
Och direkt efter så va det dax för dagis.
Vildas fröken va trevlig om än lite dryg men det känns bra och jag tror vilda kommer
trivas bra.
Barnen dök på henne och skulle hälsa och klappa henne på kinden och sa att hon va söt:)
Imorn ska vi dit halv tio och va där 1½ timme.

Hoppas på att det finns tvättid imorn eftermidda med för jag har ett berg av tvätt.

Det enda som fattas nu är ett jobb.
Hoppas man kan ha lite flyt med det och få ett jobb inom det snaraste.
Har ju nga månader kvar av mammaledigheten.

Ska lägga mig och vilda mitt hue nu har riktigt ont.
Vilda somnade kvart över 6 och jag ska med försöka komma tidigt i säng ikväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0