Jag har vatt för snäll.

Go`kväll:)
Sitter här och slappar och slökollar på tv.
Tycker denna fredagen har gått rätt segt men snart är det ny dag och nya tag:)
Imorn vet jag inte vad som händer men känner verkligen för att hitta på ngt.

Ni vet när man stör sig på ngn.
Och så ju mer man tänker på vad han/hon har gjort/gör och saäger och har sagt
ju mer irriterar man säg och samtidigt som man inte vill tänka på vad personen har gjort så
kan man lixom inte släppa det.
Man blir ju desto mer irriterad när man ger personen i fråga en chans och så sabbar
han/hon det.
Men jag har sagt det att från och med nu tänker jag fan inte va snäll längre.
Jag har vatt för snäll många gånger men
Nu är det mina regler som gäller fullt ut och jag kommer ge tillbaks med samma mynt
och lite till.

Nu ska jag kolla på film och sen blir det sängen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0