JÄVLA Fubik!!!

Faaaan!
Jag är så irriterad.
Min granne skulle börja tvätta klockan 4 men när klockan va 6
så hade han inte börjat än så jag slängde i en maskin.
Gick ner en timme senare och skulle slänga det i torken då har det jävla puckot
slängt ut min tvätt för att slänga in ETT! par sketna byxor.
Vfr slängde han inte in dom i den andra maskinen???
Inget tork ställ har jag heller men som tur va så hade min granne det som
jag så snällt fick låna.

På råga på allt så vägrar vilda sova men nu är det tyst så kanske hon har somnat nu.
Trillat har hon gjort 4!! gånger idag med så det är varken hennes eller min dag idag.

Imorn hoppas jag på en bättre dag och gärna med fint väder.
Nu är det snart dax för DHW sen sängen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0