Lill-Lördag

Fast jag tkr mest det känns som vanlig lördag.
Jag och mamma stack ut på promenix halv10 gick till öb och handlade lite.
Jätte konstigt väder, i skuggan va det lite kallt och i solen varmt och kvavt.
Solen lyser iaf så det är ju mysigt.
Mamma skulle komma sen när hon hade fixat lite så ska vi käka
lite sen ska jag packa allt som ska med.

Så mycket man ska tänka på när man ska iväg och man vill ju verkliigen inte glömma ngt.
Jag är mest rädd för att glömma vällingen eller nappflaskan.

Ska bli riktigt skönt och komma ut på landet bland hundar och hästar.
Kankse sticker ut på en ridtur:)
Nu ska jag ta upp maten så den hinner tina lite.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0