Lycklig,fin,underbar dag:)

Ja dess ord beskriver min dag.
Vid halv 10 stack jag och Vilda hemifrån mot mormor och sen mot sjukhuset.
Lämnade blod idag men kan säga att det tog lite tid och gå och hålla
Vilda i handen som ska känna och titta på allt.
Sen åkte vi ner i källaren och hälsade på mormors gammla jobbarkompisar
och där blev vi kvar i 30-45 min.
Men trevligt va det och som vanligt hamnade Vilda i centrum:) haha.

In mot stan och träffade Tanja Vildas gudmor som äntligen kommit hem efter 8 månader i Australien.
Blev fika på stan och träffa nga andra go personer.
Efter 3 timmar på stan begav vi oss hem och efter bara 5 minuter hemme så kom min
lillasyster hit.
Trevligt har ju inte setts på ett bra tag:)
Och idag tog vilda sina riktiga steg:) weeeeeeeeeeeeeeehooooo.
Ungefär 70steg va tvungen och ringa hit mormor med så hon fick se.
Snacka om att jag är stolt över min dotter!
Underbara älskade fina tös♥

Sötungen sover sen 1 timme tbx hon va riktigt trött, har ju bara sovit 45minuter midda.
Fint väder har det också vatt idag.
Nu ska jag bara längta tills imorn då jag förhoppningsvis ska få
se min tös gå massvis:)
Och Tanja ska med komma imorn med paket till snuttan.
Ha en UNDERBAR måndagskväll.
Puss på er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0