Sista inskolningsveckan.

Idag har det varit riktigt sommarväder:)
På förmiddn gick vi ner och la oss på gräset och solade.
Vilda låg i skuggan och sov.
Hennes näsa rinner som en fontän och det är så jobbigt och andas för henne i mellan åt.
När mamma va klar med tvätten så gick vi hit och lämnade våra väskor och sen
gick vi vidare till maxi.

Köpte en snorsug så man får ut skiten sen nya nappar och en nätpåse
som man lägger frukt eller mat men dom kan inte sätta det i halsen.
Den kommer användas till frukt och man slipper oroa sig att hon sätter i halsen.
Snuttan verkligen ÄLSKAR frukt.

Sista inskolningsveckan för vilda ska bli skönt.
Alla ungar hoppar ju på mig och vill att jag ska läsa och allt möjligt.
Men kul att man är omtyckt:) hehe

Snuttan ligger och sover efter ett skönt bad och en flaska välling.
Hoppas man får lite mer sömn inatt så man är pigg imorn och sen hoppas
jag verkligen vädret håller i sig.
Nu tbx till tv.
Kram
Du Är Finast

Min Söta Syster:)

Vilda I Solen, Knäpper Med Fingrarna:)

The Mami;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0