Strålande väder:)

Igår hade jag verkligen ingen ork till att updatera.
Jag va trött och hade ont i huet på kvällen.
Men på dagen bjöds det på besök av min lillasyster:)
Vi flummade lite och fikade och bara tog det lugnt.
Men lika trevligt som vanligt va det:)

Inatt så vaknade vilda BARA 1 gång så fick hyfsat med sömn.
Idag blev det först dagis och sen blev det och fixa lite ärende på stan.
Gick inom arbetsförmedlingen och skulle skriva in mig igen och det va 3 före mig men efter en halvtimme och 2 kvar före mig så gav jag upp.
Vilda blev gnällig och jag pallade inte sitta där och glo mer.
Men jävligt irriterande att dom är såå jäkla sega där.

Nu är vi hemma hos mamma och jag köpte med mig en flaska vin från stan som jag
sitter och njuter av nu.
Imorn ska det bli strålande väder så då kommer dagen spenderas utomhus.
Ha en fin fredagkväll:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0