Tack för en fin helg:)

Nu är den sköna helgen över.
Har haft det riktigt trevligt och det har Vilda med:)
Jag är så glad för att Vilda har Underbara farföräldrar.
Vi hade riktigt tur med vädret med så vi har varit ute hela dagarna.
På vägen upp så blev det ju en runda in på ullared med och jag hittade
en del men mest till sessan:)
Hittade en klänning och ett par byxor till mig och det är ju alltid ngt.
Tack för en fin helg och det är ju inte allt för länge tills vi ses igen:)

Imorn är det dax för bvc besök och det ska bli skoj och se hur mkt snuttan har växt.
På torsda ska ja va hårmodell och det ska blir riktigt skoj och få håret fixat:)
Bara hoppas att det blir fint..hihi.
Ska se om jag hittar ngn mer present till Vilda med men det är så jäkla svårt och veta vad
man ska köpa.
Man vill ju inte köpa saker som behövs bara utan ngt hon kan ha nytta av
och som hon verkligen gillar.
Men jag är säker på att hennes dag kommer bli toppen:)

Ska snart göra mig redo för sängen för jag är duktigt trött och imorn ska vi upp.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0