Huet mot Hue

Hellu!
Dagen har gått fort trotts att vi inte har gjort mkt mer än att busa och mysa.
Gick en sväng till affärn med men mer har vi inte vatt ute.
Vilda är inne i en riktig mysperiod där hon gärna sitter hos en om än bara korta
stunder och sen gillar hon och trycka huet mot mitt hue så gosar hon:)

Kollade igenom mina bilder med innan och då hittar jag typ 10 foto som vilda har tagit
och 10filmer som hon har filmat.
Snacka om att man fick sig ett skratt:)

Imorn tar jag tåget vid 10 i 10 och hoppas att jag inte kommer hem allt för sent.
Är ju inte van att va i från Vilda nga längre perioder.
Bjuder på lite bilder:)











♥Du Är Det Finaste Som Finns♥
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0