Vad tror ni?

Idag va det ju som sagt dax för bvcbesök och det gick fint och nu
har vilda spräckt 9kilo:P
Hon vägde 9540 så hon hade gått upp bra denna gången fast
jag tkr att hon äter mindre imellan åt.
74cm lång va hon med och fick beröm för hur fin hon va:) kul.

Känner att det inte riktigt är min dag idag.
Inget har gått min väg idag och jag hatar sånna dagar.
Innan när vi va i affärn med vad tror ni vilda gör då?- hon kör ner fingrarna i
halsen och spyr på hela regnskyddet och i vagnen.
Tur man har våtservetter så man kunde få väck det värsta.

Håller på att tvätta med och vilda håller på att vakna.
Hörde precis henne i sovrummet.
Får gå och ta upp henne och gå ner i tvättstugan.
Det fina vädret är iaf på väg tbx och det är ju skönt:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0