Vi drar:)

Shiit va dålig jag har blitt på att updatera.
Jag kan gå in här nga gånger om dan men orkar inte skriva.
Imorn drar jag och snuddie från stan.
Känner jag behöver komma bort lite.

Jag känner jag har en miljon saker som jag vill göra och köpa.
Ge mig nga miljoner ngn?:)

Iaf imorn drar vi ut på landet och vilda ska rida polle:)
Vilda är inne i en sväng då hon vägrar lyssna på vad man säger.
Jag vet att det är naturligt men det är så jobbigt.
Inte alltid man har tålamod men det är bara att bita ihop och säga till henne.
Allt är fixat för kalaset ska bara ringa släkten med.

Fick papper från dagiset idag så ska gå upp där imorn och fylla i dom så allt blir rätt.
Sen lämna in dom direkt så är det gjort.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0