Aldrig fel med mys

Alltid samma sak.
Under dagen har jag hur mkt som helst som jag ska skriva på bloggen men när
man väl sitter här så har man typ glömt hälften och är seg:P
Men gårdagen var riktigt trevlig faktiskt.
Handlade en hel del men när jag kom hem
kändes det som jag knappt hade handlat ngt alls.

Vilda älskar sina ankor och sin nya morgonrock iaf:)
Blev ju mest saker till Vilda som vanligt.
Men hade plånboken tillåtit så hade jag handlat betydligt mer:)

När vi väll kom hem vid 8 snåret så vart min älskade tös fortfarande vaken så
blev så klart massa mys med henne.
Hela dagen har bestått av MYS då vi har haft skitväder men det är aldrig fel
med mys:)

Mamma har vatt här och lämnat kartonger så ska ta och börja packa
så smått.
Tiden bara springer iväg och jag vill inte stå där sen och bara oj skulle kanske börjat packa lite tidigare!
Längtar som en tok gör jag.

Imorn ska Vilda till dagis efter 1 veckas ledighet.
Tror minsan hon har saknat dagis så det ska bli kul imorn och se hur det går:)
Snart blir det sängen för min del för morgondagen ska det göras en hel del.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0