Fullt ös

Kanske dax för en liten uppdatering?
Känns som dagarna springer iväg och flytten är snart här:)
Har nog lite inre stress just nu men samtidigt är det mkt man inte kan packa förrns
ngn dag innan.

I lördes va det fest hos honken och jag hade riktigt skoj.
Va meningen att jag bara skulle förfesta med dom men så blidde det inte:P
Hängde såklart med ut på Banken också och där va det fullt ös.

Igår va jag helt slut efter lite sömn under hela veckan och sen 6timmar mellan lördan o söndan.
Igår kom jag i säng lite tidigare iaf vid 12 snåret men va som en halv dö ko:P
Men fick vila lite hos mamma innan så då blev jag lide piggare:)

Snart är mina pommes färdiga sen blir det lite tv o Fb:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0