Grymt gott

Äntligen börjar Vilda bli frisk.
Hon har vatt dunder förkyld och en riktigt mammagris men
nu äntligen börjar förkylningen släppa.

Börjat ge henne slemlösande typ hostmedicin.
Först vägrade hon ta det men nu i morse gick det riktigt bra faktiskt.
Förstår inte hur hon kan tycka det är äckligt för det är grymt gott:)
Smakar lakrits:P

Köpte ett redigt nässpray också till henne för har bara kört på koksaltlösning innan men nu fick
hon ju en rejäl förkylning så då fick ja ju fixa lite bättre grejor:P hehe

Annars håller jag på och fixa nya sovrutiner för Vilda.
Förstår mig inte på min lilla tös ibland för hon sover midda i sin säng utan problem men
på kvällen totalvägrar hon.

Hon ska somna i min famn och sen vaknar hon på natten och ska sova i min säng.
Det är jobbigt för oss båda att få avbruten sömn speciellt nu i flytten och när jag börjar skolan.
Kom gärna med tips om ni har ngt bra för jag vill verkligen få bukt med detta.

Ska in och köpa mig en fralla nu och få i mig lite frukost och sen kommer mami så ska vi
packa lide till.
Kram

Saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0