huvudvärk

Idag mår jag inget bra.
Började igår efter mamma o Kim hade gått när jag satte mig i soffan med Vilda
så fick jag en extrem huvudvärk.
Höll i sig under natten  men i morse va det borta.

Men har vatt helt slö,kall o trött.
Just nu har ja bara ont i halsen känns som jag ska få halsfluss o nu börjar
jag få lide ont i huet igen.

Får se hur det känns imorn om jag ska ta och uppsöka läkare.
Allt stämmer typ in på Nya influensan.
Får väll ta tempen med och se om där är ngn feber.

Elektrikern har vatt här idag från halv 12 till 3 blev lide sur då
han sa han skulle komma redan vid 9 snåret.
Men men va hos mamma medans han va här.

Han hade väll lite kvar o göra imorn så ska nog in till stan medans han är här för behöver verkligen en
ny förlängningsladd.

Ska slappa lite nu sen är det Grey´s o efter det blir det sängen för min del.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0