Inte illa pinkat

Var tog denna dagen vägen?
Har inte gjort så mkt men ändå har denna dagen gått fort som attan.
Idag va det dax för möte på arbetsförmedlingen.

Men innan mötet så gick jag en sväng på stan va ett bra tag sen
jag gjorde det faktiskt.
Gick inom kapahl en sväng och skulle kolla vad dom hade
för barnkläder.
Alla som känner mig vet om att jag älskar att shoppa billigt.
Finns det ngt roligare? Man får ju så mkt mer för pengarna.

För en gångs skull hade jag lite "tur" och hittade en massa på rean.
3 snygga tunikor/klänningar med leggings och 2 byxor och ett par tuffa leggings till i rött o svart.
Allt detta för 250spänn.
Inte illa pinkat:)

Sen till af för mötet och det gick bra.
Han tyckte jag hade bra framtidsplaner och jag håller med han.
Jag vet att jag vill detta och jag ska klara det så är det bara.
Allt går utom nyfödda barn och tensoldater:)

Sen hämtade jag min kusins systemkamera så nu ska det tas bilder:)
tagit en massa fina bilder på mig och Vilda idag och imorn blir det fler:P

Ha en trevlig kväll finingar.
Kram

Bjuder på en bild på vilda med sin moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0