Om jag kommer in

Hepp hepp....
Haft riktig bloggtorka.
Varit här inne flera gånger men sen inte orkat så loggat ut igen.

Dom ringe från dagis idag så jag fick hämta vilda igen hon har feber min
lilla tösabit.
Hon ligger och sover just nu och jag tar det bara lugnt.
Igår va en jobbig kväll och vilda trillskades med mig i 2! timmar innan
hon slut somnade.

Ska börja med lite nya rutiner så fort hon börjar bli lite bättre från sin förkylning.
Måste det för både hennes o min sömns skull.
Annars så har vi börjat packa så smått och ska packa lide till nu i veckan
för tiden bara springer i väg och helt plötsligt så är flyttdagen här.

Men längtar som en took och nu längtar jag mest efter att få besked om jag kommer in på komvux.
Hoppas hoppas hoppas!:)
Nu har ni fått er en updatering:P
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0