stämpel

Hello darlings.

Idag har det storstädats här hemma kan jag lova.
Shit va skitigt här va.
Men så blir det ju när dammsugaren pajar men mamma va snäll och kom hir med sin.

Vi har mest slappat idag men va ute en sväng i eftermiddags och vad tror ni Vilda gör?
Hon sätter sig i en vattenpöl UTAn regnbyxor på sig.
Det va bara o gå hem och i med ungen i ett bad.

Juste idag kom min nya stämpel.
En namnstäpel så jag kan märka alla Vildas kläder.
Jag har vart riktigt dålig på det och har nog inte märkt mer än ngt enstaka
plagg innan men nu ska allt märkas.

På stämplen valde jag att skriva vilda nilsson och mitt mobilnummer.
En riktig smart uppfining det där:) hehe

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0