Bajjande

Sådär efter en hel evighet av försök att kunna logga in så gick det äntligen.
Men det går ju inte vidare fort.
va nga dagar sen jag skrev nu så kände det va dax och skriva lite.

Dagen började med att vilda bajjade på mattan:) weeii lagom roligt.
Blev ett bad på det.

Tror hon har en förkylning som satt sig i magen för det är inte nådigt så
många blöjer jag byter här hemma varje dag just nu.
Vad mkt bajs snack det blev helt plötsligt:)

Gjorde stan osäker idag med och snackade med hyresvärden.
Nu ska det bannemej hända ngt det är en sak som är säker.

Beställde hem en platt-tv idag med så den kommer nog nu i veckan.
Kommer bli såå najs;)
Ska det bara fixas en ny soffa med men allt kommer sakta men säkert.

Annars har det inte hänt allt för mkt faktiskt.
Vädret har ju inte alls varit på vår sida så har vatt mkt innelek.
Och kallt har det verkligen börjat bli.
Ska ta ett bloss sen blir det och göra mig iordning för sängen, måste verkligen i säng i tid för
jag har vart riktigt trött och haft huevärk idag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0