Bio

Haha jag som skulle slänga in bilder o ett inlägg men
det har inte blivit av:P
Ska kommer mami kim o bea så ska ja och mamma på bio.

Ska frossa i läsk och popcorn:)
Ett MÅSTE på bio.
Vilda är inne i en riktig trots period men det är bara att bita ihop och säga
till henne.
För är det något jag inte tycker om så är det när barn slåss.
Vilket min dam har börjat med sen hon blev biten i kinden.

Men det går väll över det med.
Imorn står det bakning på schemat.
Satte upp min dekor i dag skit fint blev det på kylskåpet:)
Lite sne men det är nog mest jag som tänker på det.

Blir irriterad varje gång jag ser det men får hoppas jag slutar tänka på det.
Nej ska göra mig i ordning nu,
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0