Det värsta jag vet.

Jaha var ska man börja??
Kommer ni ihåg för ett tag sen när Vilda blev biten på dagis?
Idag fick jag en chock när jag hämtade henne på dagis.

Fröken hämtar en pojke och kommer till mig och säger har du sett vad vilda har gjort idag?
Shiit blir min reaktion.
Den lilla pojken hade fullt av rivsår på kinden som vilda hade revit han.
Och dom va rätt djupa kan jag säg så hon måste vatt riktigt arg eller försvarat sig.

För ett barn brukar ju inte slå utan anledning (jag vet att vissa barn gör det)
och vilda brukar inte slå bara för att hon ska.
Men samtidigt blev jag ledsen för jag vet ju själv hur arg jag va
på ungen som betit snuttan i kinden och att dagisfröknarna inte haft full koll
så jag vet ju vad pojkens föräldrar måste känna.

Det är så svårt med när små barn har perioder när dom slåss för man säger till dom och dom
vet att det är fel men det är deras sätt att försvara sig och sätta emot i många fall.
Men att barn slåss är det värsta jag vet så vi ska nog få bukt på detta också:)

Till lite roligare saker så kommer min tv imorn:)
weeiihoo kommer bli najs..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0