Dom små.

Tjabbatjenahallå!
Här va det livat:)
Bloggen va seg igår när jag skulle skriva så orkade inte vänta.
Fick besök av min systeryster igår.
Vart väldigt trevligt va ju ett tag sen vi sågs.

Emelie och bella kom också ner en runda.
Ja jäkla va bella va full i bus igår hon som alltid är så lugn annars.
Men vi har ju träffats en hel del på sistonde så hon kände väll¨
att det va dax och visa sin rätta sida:)

Dom är lite som syskon typ att detta är MITT.
Men bella ger efter för vilda för så fort hon kommer imot bella så släpper bella det hon har i handen
för hon vet att vilda tar det annars haha.
Dom är så goa dom små.

Idag har vart en rätt slapp dag.
Började med och städa lägenheten och det behövdes kan jag lova:P
Sen när jag hämtade vilda på dagis så kom mamma och hämtade oss för
vi ska slagga här inatt.
För jag ska hitta vad som är fel med elen.
Så har stängt av allt i min lägenhet förutom kylen så får vi se imorn när jag ringer
C4 om det har dragits ngn el.

Imorn ska ja till Af på möte sen inom systemet sen vankas det fest imorn.
Tkr dock lite synd om becka för hon ska typ iväg på lörda morgon vid 8tiden:)
Haha men inte bangar hon för det!
Vilda ska få mysa ensam med sin mormor och farbror.

Kram sålänge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0