Efter ett tag

Tjenixen på er!
Shiit va kallt det va imorse när snuddie skulle till dagis..Brrr
Får nog börjar med overallen snart så hon inte fryser.

Jag som skulle somna tidigt igår jo visst.
Vilda vaknade tjugo i elva och vägrade somna om men så tänkte jag att då gör jag mig redo
så går vi in och nannar tillsammans..
Jo tjo ko hon skulle minsan inte sova och vid 12 tiden så skulle hon upp
så gick upp och visade henne att det är natta och alla andra sover.

Frågade om hon ville ha välling o ja det ville hon men åt hon den??
Nej inte till en början men efter en stund tog hon ut nappen
och ville ha välling.

Sen efter ett tag somnade vi.
Får väll komma i säng i tid ikväll i stället.

Längtar till vi ska till ullared så man kan köpa lite julklappar och massor av
tröjor till min dam.
Hon har ju bara massa linnen och t-tröjor.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0