Ett bad:)

Bion igår va riktigt bra:)
Jag skrämde hela salongen en gång igår när jag skrek.
Jävla va rädd jag blev..haha:)

Idag står det bakning på schemat men har inte vatt i affärn än för det regnar som tusan.
Känns inte lockande alls och jag som tänkte vi skulle ut så vilda skulle få leka
på dagiset.
Hennes regnkläder är ju på dagis med:/

Mamma ska nog köra mig till affärn sen så får baka ikväll när vilda har somnat:)
Ett bad har vi också hunnit med så nu är vi rena o fina o luktar gott:p

Blir ett ullared besök i slutet av månaden:)
Har inte vatt där på en evighet så det ska bli kul bara hoppas där finns ngt fint.
Ska se om jag hittar lite julklappar med men skulle vilja göra ett ikea besök också.

För där vet jag vad jag vill ha till vilda:)
Får väll helt enkelt se vad pengarna räcker till:P
Bilder slänger jag upp senare har inte lagt in dom på datan än.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0