Fri från dagis.

Här har vi vart uppe en timme redan och nu spelas
tänk om jag hade en apa för fulla muggar.
Idag är det äntligen uppehåll så idag ska vi ut.

Vilda är fri från dagis denna veckan med så får se vad som hittas på.
Igår va jag i min nya lägnehet och jag längtar tills vi flyttar:)
Allt känns riktigt bra just nu och jag är taggad för allt som komma skall.

Idag bli det träff med backa i stan hon ville jag skulle kolla på hennes nya brills.
Alltid bra när det är första brillerna man får.

Just det i fredes va det riktigt trevligt men shiit va seg man blir dan efter.
Och ont i hela kroppen fick jag med.
Fast kanske inte så konstigt när man dansa hela tiden i 3 timmar:)

Kram sålänge:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0