Guldfisk.

Jag har blivit kass på att updatera i mellanåt.
Men tänkte skriva igår men sen orkade jag inte för vilda kom inte i säng förrns
halv 11 och då slappade jag bara.

Ja va har hänt då?
Bra fråga då man har minne som en guldfisk:P
Stressad är jag med inför allt som har med flytt, ny hyresgäst i denna lgh och elräkningarna och allt annat.

Men jag hittade felet med ellen och dom har ju inte kapat strömmen när dom tog
väck ett rum från denna lägenheten så deras frysbox och stått och gått på min el.
Så imorn ska ja fixa så jag får pengarna tbx från Hyresvärden och börjar dom bråka kommer jag driva detta vidare!

Igår så spenderade vi eftermiddan och kvällen med Emelie, Davve och Bella:)
Trevlans som vanligt.

Ska in i en dusch nu. Vilda håller på och vakna så hon får med hänga med i duschen.
Japp nu säger hon mamma, mamma, mamma dääär.
Ska hem till mami när vi är färdiga.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0