I snoken.

Här har dagen gått i ett kör känns det som.
Efter dagis så blev det att cykla som en tok till affärn innan första
spekulanten skulle komma och kolla på lägenheten.

Sen har det bara rullat på har haft 6 st här som har kollat på lägenheten
och 5av dom vill ha den.
Känns riktigt bra och jag längtar som en tok till vi flyttar:)

Håller på och bli sjuk känns det som snörvlig och det börjar täppa igen så smått
i snoken känner jag.
Har verkligen inte tid att bli sjuk just nu.

Imorn så ska jag skriva på kontraktet för den nya lägenheten och ska ringa och lämna uppgifterna
om alla dom som kollat på lägenheten och hoppas jag får svar redan imorn på vem som får den.
Ska försöka hinna tvätta med och kanske städa.

Får väll börja packa så smått med för tiden springer iväg och man vill ju inte stå med allt i sista sekunden.

Snart blir det sängen för mig efter en riktigt jobbig natt med massa skrik från vildas sida.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0